19 Ekim 2012 Cuma

Maybelline Volume Express Falsies Flared Maskara

              Uzuuunca bir aradan sonra merhabaaa =) Bu ara birşey oldu yazı yazamıyorum.. Cümleleri toparlayamıyorum. Boş ekrana bakıyorum tamam hayatım çok mutlu mesut geçmiyor fakat drama tadında da denemez bakalım bakalım ne zaman kafamı toparlayacağım.. 

Aslında bu ürünü kullanalı neredeyse 3-4 ay oluyor hatta gene maybelline feather look dan önce bu maskarasını almıştım yazısı bir türlü kısmet olmadı.. İnsan posterinde ki bayanın kirpiklerine bakarak dünyanın en iyi maskarası ödülünü verebilir. Fakat tabi ki de her photoshop harikası ürün reklamları gibi bu da bir hayal.. Gerçeklere dönecek olursak..


Öncelikle ürünü bu losyon hediye eden setiyle almıştım.. Aslında makyaj temizleyiciye ihtiyacım yoktu ama insan bu tür kampanyalara hayır diyemiyor sanırım. 


Losyon gayet başarılı her şeye reaksiyon gösteren gözlerimde herhangi bir yanmaya sebep olmadı.. Waterproof ürünleri de gayet güzel çıkarıyor. Göz makyajı losyonu kullananlar için tavsiye ederim.. Ben daha çok üşengeçliğimden makyaj mendilleriyle silip direk yatakta sızıyorum =)


Maskara gerçekten de kirpikleri kıvırıyor, azcıkda olsa uzatıyor fakattt dolgunlaştırma yönü malesef yokla var arası.. Benim gibi sayıyla kirpiği olanlar için pek uygun değil. Dolgunlaştırmasına 10 üstünde 5 veya 6 anca verebilirim. 

Daha çok okula giderken doğal makyaj yaptığımda kullanıyorum.. "Rimel mi yoo sürmedim doğal hali böyle" şeklinde gezinmek için ideal =)



Kısaca dolgunluk arıyorsanız başka bir rimel seçin, yok benim çok kirpiğim var sadece kıvırsın onları diyorsanız sizin için yeterli olacaktır. 
Hem kim ambalajında ki kanatlara hayır diyebilir ki? Maybelline kanatlandırır.....



1 yorum:

Sevcan dedi ki...

çok faydalı bir post oldu benim için :) vazgeçtim almaktan max factor false lash effectin harika olduğunu söylüyorlar birde onu deneyeceğim