4 Temmuz 2012 Çarşamba

Saç Deneyleri 3: L'oreal Paris Sublime Mousse 56 Ateşli Sıcak Kahve ve Koleston Özel Kızıllar Serisi 66/46 Aşk Alevi

      Bir sene önce boyattığım ve herkesin sorduğu kızıl kahve rengini hala aradığımı yazmıştım.. Bir türlü bulamadığım gibi kızıl rengi kullanmak zor olduğu için ((banyo yaptığımın ertesi günü sanki bir haftadır banyo yapmamışım gibi yağlı bir görüntü oluşturuyor)) kızıl kahveye mi dönsem zaten bir türlü saçım istediğim kadar kızıl olmuyor gibi git-gellerle, finalde saçımı o kadar köpük boyaya laf edip onları da yutarak L'oreal Paris Sublime Mousse 56 Ateşli Sıcak Kahveyle boyadım. Açıkçası kutuya yakın biraz daha koyu bir ton elde ettim.. Rengi hoşuma da gitti fakat 1 hafta sonra o güzel tonu aktı ve bildiğimiz kahverengi oldu.. Kalıcılığından memnun kalmadığım için iki hafta daha bekleyip kendimi gratisin saç boya kısmına attım ve..





Dayanamayıp gene kızılla döndüm.. Wella kolestonun özel kızıllar serisinden 66/46 aşk alevini aldım. Ve bu sefer istediğim rengi elde ettim.. Bugün 2. paketimi de aldım. Kalıcılığından memnunum, renginden inanılmaz memnunum. Kutu üstünde ki resmin gölgeli yerleriyle aynı renk oldu. Fırsatını bulursam fotoğraflarını da çekeceğim.. Şuan tatilden yeni döndüm finaller üstüne+ 1 ay da tatildeyim, nereden bakarsanız bir buçuk ay, rengi az da olsa aktı fakat hala kızıl tabii diplerimde çıktı =). Bir önceki saç boyası deneyimde 15.gün renk aktifleştiricisini saçıma uygulamıştım ( yazı için buyrun buyrun ) fakat gözle görülür bir  fark görememiştim. Bu boyada ise yanıma almayı unuttuğum için bilemiyorum =) Sonuç olarak kendi tonumu buldum ve ilk defa üst üste aynı boya markasını ve boya tonunu alıyorum.. Mutluyum =D  ! ! !


Not:Saçlarım gerçekte koyu kestane rengi güneş gelmese siyah dersiniz. Saçlarımı hiç açtırmadan 1.5 sene önce ilk açık kestaneye sonra kahve tonlarına (çikolata kahve, kızıl kahve gibi) boyamıştım. Arkadaşlarım açtırmamı kutu boyaların tutmayacağını söyledi fakat tutmadığı hiç olmadı. Ama saçlarınız siyahsa ya da çok çok koyu bir tonsa kuaför de boyatmanız daha iyi bir sonuç verir. 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

15 yıldır saçlarımı kızıl renge boyuyorum. Çok çeşitli boyalar denedim. Kollestonun renk tonları çok güzel ama boyası sürekli alıyor.Bir gün hafuza girdim çevremdeki insanlar, bir yerin kanıyor, diye çığlık attı.
İgora en kaliteli ve kalıcı boya. Maalesef zor bulunuyor ve fiatı diğer boyalardan çok çok daha pahalı. Schwarzkopf &Henkel firamsına ait olan İgora boyasının alt grubundan olan Palette de başarılı ve kolleston'a nazaran çok daha kullanışlı. Öneririm. 7,77 beyazları 50% kapatıyor ama sonu -0 ile biten tonlar 100% beyazları kapatıyor.