4 Temmuz 2012 Çarşamba

Mayıs - Haziran Ayı Favori Ürünlerim..

Şişesine ayrı, kokusuna ayrı vurulduğum Sexy Little Things Noir.. Yazın çok sık kullandığım bir parfüm.. Yaz aylarında insan daha hafif boğmayan parfümler kullanmak istiyor. Gece çıkarken bile ağır parfümlere dayanamıyorum..

Parfümümüze gelecek olursak: köpüklü nektarin, ihtiraslı amber ve egzotik cattleya orkidesi ile büyüleyici bir karışım diyor victoria secrettin sitesindeki tanıtımında =)

Parfümün tipi: Meyve - Çiçek

Üst notaları: Nektarin, elma, köpüklü narenciye, ananas, guanabana, armut, kırmızı meyve, bergamot
Orta Noktaları: Orkide, siklamen, yasemin yaprakları, erik, vanilya, böğürtlen, frenk üzümü
Alt Noktaları: Altın amber, misk, tonka fasulyesi

Yurt dışından aldım fiyatı 60$dı. Türkiye deki fiyatını bilemiyorum =(





Taksim Sixden almıştım sanırım 12-14 tl arası.. Yazın fazla takı takmayı sevmiyorum fakat kim küçük bir kurdeleye hayır diyebilir ki? =)


Kuru ciltlerin kurtarıcısı vucüt losyonum; maalesef yüz cilt tipim yağlı fakat vücudum inanılmaz kurudur. Vanilya cheesecake kokulu bu kremi insan sürmeden duramıyor zaten =). Fotoğrafta gördüğünüz bu seneki 3. şişem =)


Ve sandaletler, terlikler ve birde yaz sıcağından kuruyan ayaklar için ideal; favori ayak kremim. Etkisini hemen gösteriyor. Yoğun bir yapısı var fazla kullanmaya gerek yok ;) Fiyatı 15 tl civarı olması lazım..


Yazın en çok kullandığım ürün dudak parlatıcıları ve dudak balmları.. Ama değişmeyen favorim Bourjoisin koyu kırmızı renkli bu ürünü, yapış yapış bir his vermiyor ve dudakta doğal bir kırmızılık veriyor..




Son dönem favori maskaram.. Fırçasının büyük olmasını ve kirpikleri topak topak yapmamasını seviyorum.. Topc5 maskara yazımda daha detaylı anlatacağım..



Yaz müziksiz olur mu hiç? 



 

Yaz makyajı dudak parlatıcısı + allık + rimeldir benim için.. Bu allığın tanıtımı bir kaç ay önceki yazımda yapmıştım zaten.. Okumadan geçmemek için buyrun buyrun..



Çöl Çiçeği bu aralar derinden etkilendiğim ve aklımdan çıkmayan bir kitap. Kendimi Waris Dirie'nin yerine koyarak kitabı okudum ve inanılmaz etkilendim. Dünyanın öbür ucunda kadınların böyle şeylere maruz kalması çok üzücü, romanın gerçek yaşam öyküsü olmasıda insanı daha derinden etkiliyor. Kitabın konusu da arka kapaktan alıntıyla şu şekilde; 

"Waris Dirie, çölde göçebe bir yaşam süren ve kızların sünnet edilmesi gibi gelenekleri hala uygulamakta olan somalili bir ailenin kızı olarak dünyaya geldi. on iki yaşına geldiğinde, yaşlı bir adamla evlendirileceğini öğrenince, çöldeki ailesini terk ederek kaçar ve onu önce afrika'daki arkabalarına, oradan Londra'ya ve sonra da ünlü bir top model olacağı Amerika'ya götüren ilginç yaşam yolculuğu da başlamış olur. "





1 yorum:

daphnee dedi ki...

blogunu çok beğendim hemen takibe alıyorum.Ben de yeni başladım sayılır bana da uğrarsan sevinirim:)
http://daphneninnotlari.blogspot.com/