24 Nisan 2012 Salı

Saç Deneyleri 2: Koleston Özel Kızıllar Serisi Kızıl Büyü 55/46

            Şu saç boyalarıyla olan savaşımı bir türlü kazanamayacağım sanırım =).. Bi ara hatırlayamadığım bir boyayla boyadım ve herkes saçımın rengini soruyordu.. Ee tabi tanımadığınız insanların yanınıza gelip bu tarz şeyler sorması insanın hoşuna gidiyor fakat tek problem o kadar çok saç boyası değiştirdim ki o rengi hangi boyayla elde ettiğimi unuttum.. Şimdide tek tek deneme yanılma yoluyla o renge geri dönmeye çalışıyorum.. 24 günün sonunda saçlarımı tekrar boyamaya karar verdim ama bu zor bir karar oldu çünkü geçen sefer başıma gelenleri göze alırsak ((okumayanlar için "köpük boya ve normalboya" yazımdan okuyabilirler..)) saçlarımın bir kısmının siyah oluşu o kısımların saç kremiyle bile açılmaması ve bir hafta sonra belime gelen saçlarımı omuz hizasında kesmek zorunda kalmam gibi gibi..


              Hiç riske girmeden hayatımdan köpük boyalara toptan veda ederek, normal boya + kızıl tonlarında olan Kolestonun özel kızıllar serisi Kızıl Büyü 55/46 ile boyadım.. Sonuç beklediğimden daha koyun bir ton elde ettim ve 24 günde akan saçlarımın siyah bölümleri
geri geldi..  Koleston Kızıl Serisinin seçmemin en büyük sebebi aslında 15.gün renk aktifleştirici diye ekstra bir ürün içermesi.. Bu ürünü 15. gün saçınız nemliyken 10 dk süresince uyguluyorsunuz sonra yıkayıp kurutuyorsunuz hatta bunun için içinden 2 çift eldiven çıktı biri boya için biride bu işlem için.. Bu ürün sayesinde kızıllığı daha uzun süre dayanıyormuş.. 15 gün sonrayı merakla bekliyorum bu sayede ürünü tavsiye edip edemeyeceğimi anlayacağız..

        

Hiç yorum yok: