6 Temmuz 2012 Cuma

NYX Eyeshadow Trio Shangri-La Far Paleti

NYX çoğu insanın beğendiği ucuzluğu+çeşitliliğiyle gönülleri kazanmış bir firma.. Maalesef yurt dışı kozmetik yasağıyla bir şeyler getirmek zorlaşasa da firmaya attığınız  durumu anlatan bir maille kozmetik ibaresine yerine başka bir ad altında getirilebiliniyor. Benim kargomda sanırım "art supplies" (sanat malzemesi) türü bir şey yazıyordu. 



            NYX 'in üçlü farlarından en beğendiğim set bu oldu. Sarı ve turuncu mu yani diye düşünmeyin.. Doğru yerlerde kullanıp, dağıttığınız zaman çok hoş duruyor. Sağda ki doğal pembe tonu ise okulla gittiğim zamanlar kullanıyorum. Okulla giderken ful makyajla dolaşmak yerine doğal ve fresh görünen bir görüntü daha çok hoşuma gidiyor. 








Not: Nyx in kendi sitesinden denemedim genelde cherryculture.com dan satın alıyorum. Daha elime ulaşmayan bir kargo olmadı. Sanırsam 9-10a yakın alışveriş yaptım. Eksik ya da yanlış yollama gibi bir şey de olmadı..

Hiç yorum yok: