5 Eylül 2012 Çarşamba

Makyaj Süngerleri Hakkında Herşey ve Beauty Blender Original & Beauty Blender Pure

Beauty Blender kadar hiç bir ürün sevimli, tombik ve yenilesi olamaz.. İnsanın eve stok yapası geliyor. Kozmetik yasağından çoook önce iki sene kadar oluyor sanırım bu sevimli yumurta şekilli makyaj süngerlerini tanıma fırsatım oldu. Youtube beauty gurularından favorim bubzbeauty de görüp denemek için almıştım. Kötü çıksa da şekilinden dolayı üzülmeyecektim.. Sonuç olarak memnun kaldım. Ve bu aldığım 3. Beauty Blender alışverişim..



    Sadece sevimli gözükmesiyle değil fonksiyon olarak da hakkını vermek lazım, kullanmaya başladığımdan beri ne fondöten fırçası kullandım ne de kapatıcı fırçası.. Normal fırçalar fondöteni yüzde kalıp gibi bir etkiyle bırakıyor. Doğal sanki cildinizin kendisi kusurmuş gibi, makyaj yapmamış da her zaman mükemmel bir cilde sahipmişmiş gibi bir görüntüyü daha çok seviyorum = ) Bu süngerler bunu sağlıyor.. Kapatıcı uygularken de genellikle elimle piyano hareketleriyle uygulasam da en azından süngerin sivri ucuyla üstünden geçiyorum.. Çünkü göz altlarımın normal halini görseniz bir senedir uyumadığımı hiç sıvı tüketmediğimi düşünebilirsiniz.. Genetik diyeceğim fakat ailede ki tek göz altı morluklarına sahip kişiyim..


Yukarı da ki resimde ikisinin de ıslatılmış halini görüyorsunuz.. Islatılarak kullanılmasının sebebi ürünü kendi içine çekmemesi, ürünün ziya olmaması amaçlıdır. Islattığınız zaman bu sebepten de dolayı suyu içine çekip bir boy büyür.. Kuruduğu zamanda eski haline geri döner..


İçinden nasıl uygulanacağına dair ve bakımıyla ilgili küçük bir kartonet çıkıyor..





Eklemem gereken bir diğer şey ise allure best beauty ödüllünü alması.. Bu ödüllerden birini alıp da deneyince memnun kalmadığım hiç bir ürün olmadı.. Bu ürün içinde aynısı geçerli.. 

Kullanabileceğiniz yerler; fondöten, kapatıcı, krem allık ve pudra


Yeni çıkan türü ise Beauty Blender Pure.. Orjinal olandan hiç bir farkı yok. Renk dışında bir de klasik olanın temizleyicisi sıvı iken pure deki kalıp sabun şeklindedir. Birde bu setin içinden taşıması çantası çıkıyor ki çok tatlı diyeceğim artık bayılacaksınız fakat elimde değil =)




İçinden beyaz bildiğimiz kalıp sabun gibi ama normal sabunlardan farklı maddeler içeren bir ürün çıkıyor..



Sevdiğim yönlerden biri de air isimli çantanın anahtarlık kısmından sarkan küçücük minyatür boyutlu klasik versiyon olan pembe beauty blender..


Not: Kısaca özet geçersem kullanım ömrü 3 veya 6 ay gibi bir şey olmalı sanırım fakat ben 1 sene kullanıyorum. Çok iyi baktığımı her uygulamada olmasa da iki uygulamada bir temizlemeye gayret ettiğim için ömrü daha uzun oluyor. Pure ya da klasik olan hangisini isterseniz tercih edebilirsiniz aralarında hiç bir fark yok.. Ben yurtdışında olan abime aldırmıştım fakat internetten baktığım da türkiye resmi satış sitesi olarak http://www.monzalime.com/ bu adresi veriyor.. Altta da resmini ekleyeceğim.. Google dan arattığımda ise beautyblender.com.tr gibi bi adres çıkıyor fakat kendi orjinal amerika sitesinde bu adrese herhangi bir şekilde bahsedilmediği için size önerebileceğin monzalime sitesi olur.. Bu kadar bahsedince sanmayın ki bir sponsorluk söz konusu alışveriş için güvenliğine çok dikkat ettiğim için üzerinde duruyorum..


Blog yazmaya çok geç başladım aslında 3-4 senedir bir sürü ürün deneme fırsatım oldu fakat blog açmayı hiç düşünmemiştim.. Bunu şu yüzden açıkladım başka bu tip makyaj süngerler deneme fırsatım oldu fakat blog yazacağım fotograflıyım gibi bir şey söz konusu olmadı fakat ben size ismen kullandıklarımdan bahsedeyim. Genel rahatsızlıklarım ya rahat edemememden (şekil olarak ) ya da çok sert olmasından ya da ürünlerin cildime uygulanmasında yedirmesinde başarılı olamayışı gibi.. 

Memnun kalmadığım ürünlerin ilki sonia kashuk i oldu. Aslında şekli bence beauty blender göre daha iyi fakat yapısı daha sert.. Sephoranınkini kalite açısından bayağı aşağıda buldum ve performans olarak da iyi değil. Japonya da okuyan bir arkadaşım sarı şirin bir pakette makyaj süngeri yolladı ismini bilmiyorum ingilizce yazmıyordu.. Hem fiyat olarak hem de uygulama olarak hem sertliği her şeyi uygundu fakat 1 ayın sonunda dağıldı.. Ee tabii 10 kere aynı ürüne para vermek yerine 1 kere daha fazla ödeyip bir sene kullanmayı tercih ederim..

Evettt aklıma gelenler bu kadar.. Eğer her hangi bir sorunuz ya da atladığım bir konu varsa lütfen sormaktan çekinmeyin =)..

Hiç yorum yok: