23 Temmuz 2012 Pazartesi

Rimeller Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey

Makyajın olmazsa olmazlarından olan rimeller benim gibi neredeyse uzakdoğu kirpiklerine (az, kısa vs.) sahip biri için her çıkan ürünü koşarak almama sebep oluyor.. Bu yüzden bir sürü firma, fırça çeşidi deneme imkanım oldu.. Pahallısı (annem, teyzem saolsun =) ) ucuzu renklisi akla gelebilecek her türüyle alttaki favori listemi oluşturdum..


Rimel seçerken en önemli şey sizin neye ihtiyacınız olduğu kirpiklerinizi nasıl gözükmesini istediğinizdir.. Dolgun, kıvrık ya da uzun önce buna karar vermeniz gerekir bu zaten sizin fırça tipinizi belirler, sonra renk sonrada iyi bir marka(sağlık açısından).. 

1.Rimmel Scandal Eyes: Youtube vlogları sayesinde Türkiye ye gelmesini dört gözle beklediğim bir üründü.. Rimmel ürünlerininde de her hangi bir şekilde hüsrana uğramadığım için gözü kapalı testerını denemeden aldım.. Kirpikleri dolgunlaştıran ve uzatan bir yapısı var..  Genelde akşam çıktığım zaman kullanıyorum okulda ya da gündüz dışarda olduğum zaman daha doğal duran rimelleri tercih ediyorum. Eğer düz kirpikleriniz varsa size uygun bir ürün değil, çünkü kirpikleri kıvıran bir özelliği maalesef yok.. 


Normal fırçalardan %50 daha büyük kocaman bir fırçası var.. Hoşuma giden kontrolü kolay bir sürüm sağlıyor ama herkesin hoşuna gitmeyebilir..



2.Maybelline Volume Express One by One: Gene tombik fırçalardan biri.. One by one fırçası plastik yapılı aslında kirpikleri ayırmada bu fırça tiplerinin daha başarı sağladığını düşününüyorum.. Daha çok gündüzleri kullandığım kirpikleri ayıran, uzatan bir yapıya sahip. Dolgunlaştırma gibi bir özelliği yok.. Bana göre en büyük eksiği fırça sonunda da tırtıkları bulunsa daha başarılı olurdu..



3.Avon SuperShock: Fırça rengiyle kalbimi kazanan (en sevdiğim renk =) )  bu rimel aslında avon ürünlerinden memnun kaldığım nadir ürünlerinden biri. Fırça yapısı sayesinde hacim veren, tek tek ayıran ve uzatan bir ürün. Eksikleri gelirsek 7. ayın sonunda bitti.. O kadar rimel kullanmışlığım var biteni ilk defa görüyorum =).. Sonlarına  doğru kuruma da yaptığı için en büyük eksiği bu.



4.Maybelline Falsies Volume Express: Takma kirpik etkisi reklamıyla çıkan bir ürün tabi ki her abartı reklam gibi doğru ve yanlış yanları da var =).. Maalesef takma kirpik etkisi yaratmasa da kirpikleri inanılmaz kıvırdığını söyleyebilirim. Dolgunlaştırma özelliği yok, ayıran ve kıvıran özelliklere sahip. Topaklanma yapmıyor. Eğer kirpik kıvırıcıyla kullanırsanız daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz..



5.Rimmel Sexy Curve Full Express: Bu ara sıkça gördüğümüz DNA yapılı fırça tiplerinden bu tip fırçalar kirpiklerin daha kolay kıvrılmasına yardımcı olurken, kırılmasına da engel oluyor.. Fakat kullandığınız zaman sadece kirpikleri kıvıran ve hafif makyajla kullanılabilecek bir rimel olduğu için alıp da hayal kırıklığına uğramamak adına mutlaka almadan önce testerini deneyin.. Çok baskın fark edilecek bir rimel değil.. 




Rimeller hakkında bilinmeniz gerekenler:

Waterproof rimeller: 

Eğer havuzda, denizde ya da yağmurlu havalarda kullanmayacaksanız waterproof bir rimel kullanmanıza gerek yok, kirpikten daha zor çıkan bu rimelleri benim tercih etmemenin sebebi kirpiklerim de dökülmeye sebep olması. Tek bir waterproof rimelim var onu da denize girerken kullanıyorum..

Kirpik Kıvırıcılar:

Sephoranın pille çalışan ısıyla kirpiklere şekil veren kıvırıcısını iade ettim hiç bir işe yaramadı.. Belki kirpiklere zarar vermiyor fakat kıvırmadıktan sonra ne anladım =)



Avonun bu tip kıvırıcısı var, ortalama bir ürün klasik kıvırıcılar kadar başarılı değil kısa kirpiklerde istediğiniz sonucu elde edemezsiniz. Fakat göz kapağınızı sıkıştırma riskiniz çok düşük..


Gelelim klasik versiyonuna; çok para vermeden de bu tip kıvırıcıları 4-5 tl ye bulabilirsiniz.. Gratisde sanırım 4.90 satın almıştım bundan tam 1 sene önce hala daha birşey olmadı. İçinde yedek lastiği çıkıyor bu sayede bir süre sizi daha idare edecektir..


Rimellerin ömürleri:
Normal de rimellerin açtıktan sonra ki kullanım ömürleri 3-6 aydır, aldığınız zaman rimellin ömrünü satıcıya sorun her rimelde farklı ama en fazla 6 aydır. 6 aydan fazla kullanumlar da kirpikleriniz de dökülme yapmaya başlar, içinde bakteri üremeye başladığı için değiştirilmesi tavsiye edilir. 

Hiç yorum yok: