22 Temmuz 2012 Pazar

2012 Janjan Yaz Oje Renkleri: Pastel 05, 97, 40 ve 92

Tatil boyu değişimli kullanacağım ojelerimi seçtim.. Pastelin yaz için çıkardığı oje renklerinden bulamadığım sonuncu renk olan 97 nolu ojeyi de buldum. Benden mutlusu yok =)


Pastelin facebook sayfasında okuduğumda soğuk mavi bir ton yazıyor ve kesinlikle de öyle.. Çok hoş bebek mavisi, göze batmayan ve bir sürü kıyafetle de kombin edebileceğiniz bir renk.. Renkli ojeleri sevsem de bazı ojeler her kıyafetle gitmiyor =/ ama bu renk için söz konusu değil =)..




 Pastel 05 içinde minik minik ışıltıları olan açık tonlarda bir pembe.. 



Turuncu ojeleri sevemiyorum bir türlü, benim için iddialı ve kullanması zor geliyor.. Ve beyaz ya da açık ten rengi yerine esmerlere daha çok yakıştırıyorum.. Yanık bir tende bu renk inanılmaz durur fakat bende maalesef elimi iyice beyaz gösterdi..





Yaz kış vazgeçilmez favorim pastel 40 numara.. Elimde aynı rengin 3 şişesi var düşünün artık =) Klasik oje renkleri french,siyah ya da kırmızı gibi ojelerle kolaylıkla yer değiştirebilir bir renk.. İlk başta ön yargılı olarak bu ojeyi satın aldım (pembe rengi sevemiyorum) tırnakta ki duruşunu çok seviyorum.. Eğer denemediyseniz mutlaka almanızı tavsiye ederim.. 




Hepinize iyi tatiller!! =)

Hiç yorum yok: