7 Nisan 2012 Cumartesi

Isabelle Dupont Farlar, Deep Liner ve Toz Far Uygulaması

        Yanlış hatırlamıyorsam limangonun kampanyası sayesinde bu markayı tanımış oldum.. Öncesinde bu firmayla alakalı herhangi bir bilgim olmadığı gibi, googledan araştırdığımda elle tutulur bir sonuç da elde edemedim.. Bu sebeple gözümü karartıp beğendiklerimi satın aldım iyi ki de almışım.. =) Aldıklarıma gelecek olursak;

  1. Glimmer Powder Shadow Uçuk Yeşil LE 04
  2. Glimmer Powder Shadow Açık Şeftali LE05
  3. Deep Liner Black

Öncelikle toz farın özellikleri ve kullanımı hakkında bilgi vermem gerekirse;

  • Yapısındaki ince ve hafif tozlar sayesinde homojen ve pratik bir uygulama sağlar.
  • Kullanmadan önce göz kapağınıza primer, fondöten yada krem bazlı bir ürün uygularsanız gün içinde etkisinin azalmasını engellemiş olursunuz. 
  • Bir kere farınızı ters çevirirseniz ürün delikli hazneden 2. kısma geçmiş olucaktır ve bu sayede kullanıma hazırdır.. 
  • Benim ek olarak tek tavsiyem toz şeklindeki farları fırça yardımıyla uygulamanız. Çünkü toz farlar çabuk dağılan ve bulaşan türden olduğu için fırça yardımıyla uygulamak daha kontrollü bir uygulama sağlar..



















Deep Liner türü ürünlerde önemli olan kalıcılık, akmaması ya da uçup gitmemesidir. Kullandığım süre boyunca gayet memnun kaldım ve tavsiyede ederim. Tek sıkıntılı tarafı ince uçlu bir yapısı olmaması..






Hiç yorum yok: