12 Nisan 2012 Perşembe

BB Krem Garnier Miracle Skin Perfector Light

        Ne zamandır merak ettiğim yurtdışında öve öve anlatılan BB kremler garnier sayesinde nihayet Türkiye'ye gelmiş oldu. İki tonu var açık(light) ve koyu(medium).. Fiyatı 16.99TL watsons da..
         Öncelikle söylemeliyim ki fondötenden nefret eden cilde verdiği o havasızlık-nefes alamama hissinden rahatsız olan biri olarak, benim için cildi kapatmaması, nefes almasını engellememesi çok önemli. Bu açıdan beğendim fakat BB kremleri fondöten yerine düşünmek yanlış olur daha çok renkli bir nemlendirici olarak düşünmek daha doğru. Kapatıcılığı fondötenden az olmakla beraber asıl amacı ciltte ki ton farklılıklarını düzeltmek aynı zamanda cildi beslemek, kısaca cildi kusursuzlaştırmayı sağlamaktır.. Garnier BB Kremin özelliklerine gelecek olursak ;
  • 24 saat nemlendiren
  • Cilt rengini eşitleyen
  • Pürüz ve çizgilerin görünümünü gizleyen
  • Sağlıklı bir ışıltı veren
  • Spf 15 ve Uv ışınlarından koruyan özelliklere sahip.. 

Ürünün günlük makyaj rutinime eklenmesinde ki en büyük etken; havalar ısınmaya başlamışken fondöten kullanmak yerine hem Spf 15 korumaya sahip olması, hemde hafif ve rahat bir formüllüyle cildin nefes almasına imkan tanımasıdır. 

Uygulaması;
Temizlenmiş cildinize yüzünüze uyguladığınız herhangi bir krem gibi uygulayın ben genelde tek kat sürüyorum eğer ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız bir kat daha sürebilirsiniz..

Fotoğrafta gördüğünüz ton: Açık Ton//Light: 





2 yorum:

Outlet makeup dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :) ama takip etmek için izleme butonunu bulamadım:(

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürr ederimmm =) çok mutlu oldum.. En yukarı da sol üstte olması lazım ;)