14 Temmuz 2012 Cumartesi

The Body Shop Lily Cole Koleksiyonu Pearl Radiance Primer ve Ink Up Violet Liquid Eyeliner

Koleksiyondan ilk seçtiklerim pearl radiance primer ve menekşe rengi eyeliner.. Paketlerine bayıldım.. İnsan gördüğü an satın almak istiyor..



PEARL RADIANCE PRIMER
"İçerisinde bulunan hafif inci topları cildinize doğal bir parlaklık veriyor. Cildinize fondöten uygulamadan önce ya da tek başına kullanmanızın yeterli olacağı bu inciler, sadece bir hamlede cildinize nemlenmiş ve rahatlamış bir görünüm kazandırıyor. ."

Gerçekten de cildime sürdüğümde nemlendirdi ve hafif bir parıltı verdi.. Yazın fondöten sürmediğim için tek başına kullandım ve memnun kaldım biraz ışıltılı bu yüzden gece kullanımına daha uygun..




LIQUID EYELINER
"En parlak ve en dramatik menekşe rengi sahip eyeliner kolay sürümünün yanı sıra leke bırakmıyor ve bulaşmıyor."


Bu tip eyeliner kullanmakta zorlanıyorum.. Esnek fırçalarla daha rahat ediyorum ve kullanıma daha uygun buluyorum.. Rengine laf yok, gerçekten çok güzel.. 



Hiç yorum yok: