29 Temmuz 2012 Pazar

Alışveriş: Mango Online Alışverişim..

İndirim zamanı İstanbul da olmadığım için mangonun kendi sitesinden beğendiklerimi almaya karar verdim. Fakat site de bile çoğu istediğim kıyafetin bedeni kalmamıştı.. 2 elbise, 2 gözlük ve 1 renkli bilezik satın aldım..


Ürünler kutunun içinde güzelce paketlenmiş olarak geldi.. 

  
Bileziğin fiyatı 7.99 tl rengine bayıldım..


Normalde ray ban wayfarerın küçük çerçeveli güneş gözlüklerini kullanıyorum, yüzüm ufak olduğu için büyük model gözlükler yakışmıyor. Güneş gözlüğü konusunda her beğendiğimi maalesef alıp kullanamıyorum =/. 

Hazır indirimdeyken mangonun küçük çerçeveli olduğunu düşündüğüm gözlüklerinden aliyim dedim.. Beyaz, yuvarlak çerçeveli, vintage gözlüğü 35 tlye aldım.. Beklediğimden daha güzel beyaz gözlüğü günlük hayatta kullanım alanı kısıtlı geldi fakat plaj da kullanmaya daha uygun..




Mint yeşili bu gözlüğün rengine, içinden çıkan mendille katlanabilir oluşuna bayılıp aldım. İki wayfarerim var biri orjinal rengi kahve-yeşil, diğeri katlanan mat siyah. Katlanan wayfarerımdan bir şikayetim yok ama mangonun katlanan gözlüğü burnumu rahatsız etti.. Onun dışında malum saçlarım kızıl ve mint yeşiliyle gerçekten çok hoş duruyor.




Elbiselerin fotoğrafını çektim ama ya boyunları düştü bişiler oldu modelleri anlamanız açısından mangonun sitesinde ki resimleri çaldım =) 

Maxi elbise istiyordum, çiçekli ya da şal desenli maxi elbiseleri görmekten baymış  değişik bir şey ararken bu elbiseyi denedim. O zaman fiyatı kıyafete göre pahallı geldiği için indirime girer nasıl olsa diye satın almadım.. Aslında çok değişik gözükmediğini biliyorum, ama denediğim zaman güzel durduğunu söyleyebilirim. Fakat benim 1.68 boyumla bile elbisenin boyu azcık kısa geldi, yerden 2-3 cm yukarı da kaldı.. Uzun boylu kişiler de boyu sorun yaratacaktır. Elbisenin fiyatı 50 ya da 59 tl olması lazım..



Minik minik kalpleri olan mavi elbisenin sevdiğim tarafı hem boyundan bağlanabilmesi hem de aşağıdaki gibi kurdele yapıp kullanabilmesi.. Göğüs kısmında metalleri var bu sayede askısız kullanırken sıkıntı yaratmıyor.. İndirimde ki fiyatı 44 tl


Hiç yorum yok: