2 Mayıs 2012 Çarşamba

Pure Beauty Soothing BB Cream

                  Garnier BB Kremin cildimde kaşıntı yapmaya başlamasıyla((ki anneme de denettim onda da aynı şekilde kızarıklık ve kaşıntın yaptı..)) yeni bir bb krem aramaya başlamıştım..Watsons da pure beauty nin bb kremi vardı katalogda görüp onu alacakken vazgeçip gene aynı firmanın soothing bb kremini aldım.. Yaklaşık 2 haftadır iki günde bir kullanıyorum, cildime herhangi bir negatif etkisi olmadı (kaşıntı, ciltte reaksiyon gibi gibi) kapatıcılığı bb krem olarak düşünürsek gayet iyi, garnier e göre yapısını daha hafif buldum buda artı bir özellik çünkü cildimin nefes almasını isterim.. Maske gibi yüzümü kaplamasını sevmiyorum.. 

Aslında söylenecek fazla söz yok, kapatıcılığını aşağıda görebilirsiniz.. Şimdilik BB kremde favorim yeni Pure Beauty den Soothing BB Cream..





Önce:






Sonra: Damarlarımın görüntüsünün azaldığını görebilirsiniz..





1 yorum:

Adsız dedi ki...

kapatıcılığı çok iyiymiş birde
güneş koruma faktörü olsaymış:((
bana da beklerim :)

cosmopatra.blogspot.com