7 Mayıs 2012 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo 24 Hour Permanent Taupe, On and On Bronze ve Timeless Black

      Cilt tipimin yağlı olmasından dolayı kullanışsız olacağını düşündüğümden krem farlara ön yargım vardı ve sadece belli başlı firmalarda(mac, benefit..) olmasından dolayı fiyat açısından sadece denemek için alamayacağımdan vazgeçmiştim.. 

       Bu ara yabancı blog ve vloglarda devamlı karşıma çıkan ve övüp övüp durulan bu ürünü  gratiste görünce çok sevindim.. Daha önce bakmıştım ama daha Türkiye ye gelmemişti. 


Krem farların tanesi 14.90 TL.. 3 Tanesi arasında kalmıştım düşünüp dururken yanıma gelen görevli bayan 3 al 2 öde kampanyası var değince herhangi birini bırakmak zorunda kalmadan mutlu mesut kasaya gittim.. Şuan herhangi bir Maybelline ürünü alacaksanız tam zamanı..

Aldıklarıma geçecek olursak;

        40- Permanent Taupe: Sürüldüğünde mat bir görüntü veriyor..Gri kil rengine sahip(herhangi bir simli veya ışıltılı bir yapısı yok)



35 - On and On Bronze: Metalik Bronz Rengi.. Simli değil metalik görüntü vermesi güzel simden nefret ettiğim için kalbimi çaldı.. =)



60 - Timeless Black: Mat ve tam siyah tonunda. Ben bu farı daha çok gel liner olarak kullanmayı düşünüyorum..




Önü : Şişelerin cam oluşu mac potlara benzediği için eleştirilmiş ama diğer firmalarında(aklıma ilk gelen stila) krem farlarının çoğu bu tip bir şişeye sahip.. 


Arkası :


10 renk olarak hazırlanmış olan bu farların amerikadaki, avrupadaki isimleriyle burada ki isimleri aynı değil.. Bunun sebebini çok merak ediyorum.. Color Tattoo 24 hour 10 renk olmasına karşın gezdiğim tüm gratislerde sadece 6 rengine rastladım.. Alttaki resimlere bakarsanız da siyah renk 10 rengin içinde de değil. Türkiye ye gelmeyen 5 renk var bunlar zamanla gelecek mi gelmicek mi merak konusu.. Umarım gelir çünkü tüm renkleri almaya karar verdim.. 

Yağlı cilt tipine de korkmadan almalarını tavsiye ederim.. Çünkü sabahtan beri kullanıyorum, makyaj yapalı 12 saat olmasına rağmen herhangi bir akma - kaybolma yaşanmadı.. Altına baz,primer ya da üstüne de herhangi bir şey de sürmedim..




3 yorum:

Gness dedi ki...

Diger renkleri de gelicekk mi biliomusun

Unknown dedi ki...

Gratisteki bayan bu farların çok tuttuğunu muhtemelen diğer renklerinin de gelebileceğini bu kadar satıcaklarını tahmin etmediklerini söyledi.. Umalım ki diğer renkler de gelsin =D

Unknown dedi ki...

diğer renkler de gelsin limited edition renkleride :(