16 Nisan 2012 Pazartesi

Nail Trick Peel Off Nail Enamel Asetonsuz Oje

             Çoookkk uzun zaman önce trendyolda ki kampanyayla satın aldığım Nail Trick ojelerimin varlığını bile unutmuştum [ilk çıktığında almıştım ne kadar oluyor bilmiyorum =)]. Halbuki acil durumlarda sürdüğüm zaman çabucak kurmasını ve bordo olanın da rengine bayılmıştım.. Tekrar gün yüzüne çıktıklarına göre yazı yazmazsam ayıp olur.. Öncelikle bu su bazlı bu ojelerin en büyük özelliği tabi ki soyularak çıkması, aseton gerektirmemesi. Ve tırnağın hava almasını sağlayarak da sararma yapmaması..     





 Blogum da yazdığım her ürünü kendim satın aldığım için fiyat-kalite performansı benim için önemli bu açıdan bittiğinde tekrar alınacak ve tavsiye edilecek bir ürün olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.. 
                  Sahip olduğum renkler; Black PF 900 ve Bordeaux PF108.. 

       Uzunnn uzadıya anlatılan blog yazılarını sevmediğim için eğer ilginizi çektiyse Nail Trick Asetonsuz Oje adresinden inceleyebilirsiniz.. ;)  







Not: Tırnaklarımı çok uzun olarak kullanmadığım için gün sonunda bazı kişilerin yaşadığı tırnak uçlarında ojenin soyulması durumu bende pek yaşanmadı..Açıkça normal ojelerde tırnak ucunda ne kadar aşınma yaşıyorsanız o kadar olduğunu söyleyebilirim..

Hiç yorum yok: